O NAS

Dobrze Cię widzieć

Od ponad 16 lat zaopatrujemy salony optyczne w szkła i oprawy okularowe oraz drobne akcesoria. Troska o wzrok jest dla nas inspiracją i motorem napędowym do nieustannego rozwoju i twórczego, skutecznego działania. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Essilor.

UDANY START

Firma JAI KUDO rozpoczęła działalność w Polsce w pierwszej dekadzie XXI w. Od samego początku – od 2004 roku – postawiliśmy przed sobą ambitne cele. Do naszej marki chcieliśmy przekonać Polaków nie tylko jakością i ceną, ale także wyraźnym nastawieniem pro-klient, a także szeroką ofertą produktową. Nasze podejście docenili optycy i właściciele salonów optycznych, którzy dość szybko utworzyli liczne grono zaangażowanych partnerów biznesowych.

W naszym portfolio znajduje się cała gama produktów poprawiających widzenie i komfort życia: szkła jednoogniskowe i progresywne, do pracy przy komputerze, nauki, codziennego użytkowania, kilka rodzajów powłok uszlachetniających oraz bardzo szeroka oferta szkieł przeciwsłonecznych. Ponadto kolekcje opraw stworzone dla polskiego użytkownika, w tym unikalne i ręcznie robione modele JAI KUDO HANDMADE.

NOWE MOŻLIWOŚCI

Listopad 2015 roku był dla nas przełomowym okresem. Postanowiliśmy dołączyć do międzynarodowej Grupy Essilor International. Od tego momentu razem z innymi czołowymi producentami na rynku optycznym – wspólnymi siłami – zmieniamy branżę i wyznaczamy nowe trendy.

NOWE CZASY

Aktualnie zaangażowaliśmy się w kilka ważnych projektów. Nie da się ukryć, że jesteśmy z nich bardzo dumni – zarówno z tych autorskich, jak i współtworzonych w ramach Grupy Essilor International.

KAMPANIA CZAS NA WZROK

Kilka lat ciężkiej pracy, przede wszystkim dzielenia się wiedzą z polskim społeczeństwem na temat wad wzroku oraz zachęcania do podejmowania częstych badań oczu u specjalistów.

Dzięki temu wyjątkowemu i ambitnemu projektowi osoby w wieku 40+, które zmagają się z niewyraźnym widzeniem, czyli z prezbiopią, dowiedziały się jak wiele mogę zyskać użytkując okulary progresywne.

Ambasadorem kampanii i promotorem naszej marki został Artur Żmijewski.

SZPITALE W OKULARACH

Okulary jednoogniskowe i progresywne stanowią ważną barierę przed wniknięcie do oczu różnych zanieczyszczeń, a także – co potwierdziły badania – bakterii i wirusów.

W ramach akcji przekazaliśmy 30.000 par okularów do szpitali dla pracowników służby zdrowia. 

Tym gestem chcieliśmy im podziękować za ciężką pracę i, w miarę naszych możliwość, realnie wesprzeć w podejmowanych wysiłkach na rzecz zdrowia Polaków.

MÓJ BEZPIECZNY SALON OPTYCZNY

Akcja wprowadzająca szereg działań i procedur zwiększających bezpieczeństwo w salonach optycznych w całej Polsce w czasach pandemii koronawirusa. Zareagowaliśmy na nią zdecydowanie i z maksymalnym zaangażowaniem wszystkich zespołów. Był to czytelny znak dla naszych klientów, że potrafimy być aktywni także w kryzysowych momentach.

Także dla nas jest to nowe i niełatwe doświadczenie – stało się jednak ważną inspiracją dla nowych przedsięwzięć, które powinny wpłynąć pozytywnie na całą branżę optyczną.

ZOBACZ LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ
POMAGANIE PRZEZ BADANIE

Nie zapominamy również o przyszłości naszego kraju, o dzieciach. Szczególnie dla nich wzrok jest kluczem do prawidłowego rozwoju. Dlatego nasi pracownicy licznie angażują się w wolontariat, w ramach którego badamy wzrok dzieci i młodzieży w wieku 5-26 lat, zwłaszcza tych znajdujących się w trudnej sytuacji.

W 2020 roku planujemy przeprowadzenie badań przesiewowych wzroku wśród 10 000 dzieci i młodzieży m.in. z domów dziecka, pieczy zastępczej, świetlic środowiskowych.

Tym samym planujemy przekazanie blisko 4 000 bezpłatnych okularów korekcyjnych!