ETAP 1
Pierwszym etapem rekrutacji jest przesłanie aplikacji. Wybierz interesujące Cię stanowisko spośród ofert zamieszczonych na dole strony i aplikuj, wysyłając swoje CV. Zwróć uwagę na to, aby odpowiadać na te ogłoszenia, w których oczekiwane przez nas wymagania pokrywają się z posiadanymi przez Ciebie kompetencjami. Dzięki temu, zwiększysz swoje szanse na zatrudnienie.
ETAP 2
Jeżeli Twoje CV pomyślnie przejdzie przez proces weryfikacji, wówczas zostaniesz telefonicznie zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Miejsce odbycia rozmowy będzie uzależnione od tego, czy będziesz rekrutowany na stanowisko pracy w siedzibie firmy, w Poznaniu, czy też w innym mieście.
ETAP 3
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej chcielibyśmy poznać Cię jak najlepiej. To również doskonała okazja do weryfikacji wzajemnych oczekiwań. Dzięki tej rozmowie my upewnimy się, czy jesteś tą osobą, której poszukujemy, a Ty będziesz mógł się przekonać, czy rzeczywiście chciałbyś dla nas pracować.